Thursday, February 9, 2012

How could I say this in spanish? translation help?

How could I say this in spanish? Simple, textbook style appreciated. thanks!



I live in a big house with my family. It has four bedrooms. It has two bathrooms. It has a kitchen, a living room, and basement. [If those words are hard to use, substitute other rooms.] I like my house.How could I say this in spanish? translation help?
i think :

Yo vivo en una casa grande con mi familia. Tiene cuatro dormitorios. Tiene dos cuartos de ba帽o. Tiene una cocina, una sala de estar, y s贸tano. Me gusta mi casa.





Muchas gracias amigo
Vivo en una gran casa con mi familia. La casa tiene 4 rec谩maras y dos ba帽os. Tiene una cocina, una sala y un s贸tano. Me gusta mi casaHow could I say this in spanish? translation help?
vivo con mi familia en una casa grande. Tiene cuatro cuartos, dos ba帽os, una cocina, una sala y un sotano. Me gusta mi casaHow could I say this in spanish? translation help?
Vivo en una casa grande con mi familia. Tiene cuatro rec谩maras, dos ba帽os, una cocina, una sala, y un s贸tano. A m铆 me gusta mi casa.
Vivo en una gran casa con mi familia. Tiene cuatro dormitorios y dos ba帽os. Tiene una cocina, una sala y s贸tano. Me gusta mi casa.



(I live in a big house with my family. It has four bedrooms and two bathrooms. It has a kitchen, a living room and basement. I like my house.)

No comments:

Post a Comment